piątek, 21 października 2011

Storm of Magic cz. 3

To ostatnia część postu o dodatku Storm of Magic do Warhammera Fantasy Battle. Zaprezentuję potwory, które pojawiły się wraz z tym dodatkiem. Przy niektórych z nich "Games Workshop" widać, że się postarało, przy innych mam jeszcze wiele do życzenia.
1.
A to pierwszy z nich, a mianowicie "Dreadlord on  Black Dragon". Model jest dosyć ciekawię wykonany, choć jak dla mnie jest trochę za bardzo "wężowaty". I jeżeli myślicie, że to figurka, którą mogą wziąć tylko Mroczne Elfy, które tego smoka ujeżdżają zresztą to się mylicie, bo to jest jeden z tych "najemników" o których mówiłem we wcześniejszych postach. Ogólnie te systemy bitewne, które ostatnio wyszły i opierają się na Warhammer Fantasy Battle są jakieś dziwne, a nie raz to tak odbiegają od tej ustalonej podstawy, że gdyby nie pisało dodatek do Warhammer Fantasy Battle, człowiek by myślał, że to całkiem nowy odrębny system. ale wrócimy do tematu, a więc na "Czarnym Smoku" możemy posadzić za jeźdzca, albo Lorda Mrocznych Elfów, albo Carodziejkę, też Mrocznych Elfów. Model, bardzo dobrze nadaję się do dodatku, jak także do Fantasy Battle, ale wtedy już tylko w Armii Mrocznych Elfów może walczyć.
2.

Następny model to "Cocka Trice". Figurka ta wygląda chyba najlepiej z całej czwórki, którą przedstawię. Co do gry w obu systemach to niby, możemy nim grać w Fantasy Battle, ale tak samo jak z następnymi modelami, które pokażę to wyglądałoby to dosyć dziwnie i nie polecałbym grać tymi modelami w Fantasy Battle, choć każdy zrobi, co uważa za słuszne. "Cocka Trice"  co prawda jest tą mieszanką zwierząt powiększonych do ogromnych rozmiarów, które mi się zwykle nie podobają, ale ten model mnie zachyca, po prostu łapie za serce, dosłownie, spójrzcie na szpony. Muszę przyznać, że akurat tej figurce projektanci Games Workszop nie zrobili żadnej krzywdy w wyglądzie.
3.
No i tu mamy "Lord on Manticore". Wygląd modelu mi się nie podoba, w ogóle ten Lord Chaosu jest jakiś dziwny, do mnie jakos nie przemawia ta figurka, chociaż to może po prostu już nawyk do tego, że ta figurka należy do Armii Chaosu, a dla mnie Chaos jest fuj, ble, itd. Ale może zbieraczom Armii Chaosu się spodoba, nie wiem, każdy ma własny gust.
4.
No i to ostatni stwór, a mianowicie "Chimera". Tutaj to po prostu nie wiem co powiedzieć, o tym czymś. Po prostu projektanci przegieli, robiąc tą figurkę, a model przedstawiony na pudełkach, w których się go sprzedaję (zdjęcie powyżej), jest pomalowany okropnie, chyba malarze z Games Workshop wyrazili swój bunt dotyczący ogólnemu wyglądowi modelu. Tym stworem nawet w Storm of Magic byłoby mi trudno grać, bo nie wiadomo co to tak właściwie jest, niby ta Chimera, ale... . Może do innych trafia ten potwór, ale mi się wyjątkowo nie podoba.
Co do następnego posta to będzie niespodzianka :).
Źródła zdjęć:
1.http://www.bard.pl/1733,13881,oferta,storm-of-magic,dark-elf-dreadlord-on-black-dragon.htm2.http://www.bard.pl/1733,13887,oferta,storm-of-magic,cockatrice-finecast.htm
3.http://www.bard.pl/1733,13880,oferta,storm-of-magic,chaos-lord-on-manticore.htm
4.http://www.bard.pl/1733,13882,oferta,storm-of-magic,chimera-storm-of-magic.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz