wtorek, 11 października 2011

"Nowe" figurki Królestwa Ogrów c.d.

Przedstawię tu resztę figurek o których wspominałem w poprzednim poście. Niektóre z tych modeli, które tutaj zobaczycie nie będą nowe tak jak to zapowiadał sklep o którym wspomniałem w wczorajszym poście.
Ale pokażę wam w końcu jak wyglądają te figurki.
1.
Ten model to "Ironblaster/Scraplauncher". Podałem dwie nazwy, ponieważ mamy do wyboru dwie figurki. "Ironblaster" to działo, które widzimy na powyższym zdjęciu, a "Scraplauncher" to katapulta, każda z opcji jest ciągnieta przez "Nosorożnika", którego też widzimy na zdjęciu. Ogólnie zawsze się zastanawiałem czy jakiekolwiek zwierzę jest w stanie unieść Ogra, a tu proszę jeszcze wielkie działo się zmieściło. Ciekawa jednostka, a dwie opcję na sklejenie wydają mi się bardzo dobrym rozwiązaniem.
2.
Na zdjęciu widzimy dwa modele "Mournfang Cavalery". Ciekawy wygląd, zwłaszcza tych bestii, których dosiadają Ogry. Jednostka ta jest tym ciekawsza, że w ręku jednego z Ogrów widzę pistolet, co powoduję, że ten oddział jest dosyć szybkimi strzelcami. Bardzo fajny wygląd modeli, zwłaszcza "Szablozębnych". Słyszałem o jednej bitwie, gdzie dwa takie modele podążały w stronę altylerii przeciwnika, ale nie dojechały do niej z prostej przyczyny, że działa zaczęły się bronić.
3.
A to oddział "Żelazobrzuchych". Jest to jednostka podstawowa i sprzedawana od dawna. Oddział ten nie jest zbyt dobry, a od zwykłych "Byków" różni się tylko Zdolnościami Przywódczymi, które mają o 1 wyższe, mogą mieć jeszcze lepszy pancerz, ale tego już nie jestem pewien. Korzystają z "Wielkiej Broni" co daję im +2 do Siły.
4.
Ten oddział to "Ołowiomiotacze". Jak widać na zdjęciu używają w walce wielkich dział, które mogli wziąść nawet jako łupy wojenne z altylerii przegranego. Nie budzi wątpliwości, że oddział z czterema armatami nie sieje zniszczenia na polu walki, choć dobrze dobrana jednostka przeciw nim na pewno dałaby im radę, ale poniosłaby duże straty.
5.
Ta figurka to "Thundertusk/Stonehorn". Mamy do wyboru jeden z potworów, oba sieją prawdziwe zniszczenie. Jednakże zastanawia mnie wielkość tej figurki, bo jeżeli Ogr ma jakieś 6-7cm wzrostu, a ten potwór jest wielkości 4 Ogrów to musi być naprawdę dużą jednostką. Chociaż słyszałem o dziale do "Warhammera 40000", które miało na oko 4m długości i 2m wysokości, więc figurki od "Games Workshop" nie zawsze muszą się mieścić w waszym pokoju.
   Pokazałem już wszystkie modele Królestwa Ogrów, które miałem pokazać. W następnym poście pokażę figurki do Armii Wampirów, a także budynek, który pojawił się wraz z nimi.
Źródła zdjęć:
1.http://www.superserie.pl/warhammer-figurki-ogre-kingdoms-ironblaster-scraplauncher-p-1718.html
2.http://www.superserie.pl/warhammer-ogre-kingdoms-figurki-mournfang-cavalry-p-1717.html
3.http://www.superserie.pl/warhammer-ogre-kingdoms-figurki-leadbelchers-p-1715.html
4.http://www.superserie.pl/warhammer-figurki-ogre-kingdoms-ironguts-p-1716.html
5.http://www.superserie.pl/warhammer-figurki-ogre-kingdoms-thundertusk-stonehorn-p-1719.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz