czwartek, 27 października 2011

Królowie Grobowców

W ostatnim poście napisałem, że będę prawdopodobnie pisał o Królach Grobowców i tak też  zrobię. Figurki są pięknie wykonane, przy nich akurat Games Workshop się postarał i wyszły im świetne figurki. Opiszę dzisiaj tylko kilka modeli, ale to będą bardzo ciekawe modele zresztą jak wszystkie te dosyć nowe do Armii Królów Grobowców.
1.
 A tu mamy "Ushabti with Great Bows"". Wyglądają po prostu niesamowicie. Naprawdę bardzo mi się podobają, jedne z lepszych modeli. Dodatkowo ich umiejętności bojowe nie zostają w tyle, ich łuki są wielkości balisty, więc na pewno powodują duże straty. Poza tym jest to piechota potworów, wiec ma dodatkowe trafienia z "Deptania".
2.
To są "Ushabti with Great Weapons", czyli ci sami co poprzedni tylko posiadają inną broń. Bardzo dobra jednostka posiadająca jak poprzednicy zasadę "Deptanie". Gdyby tych z łukami ustawić na wzgórzu, a tych tu dwa oddziały, by chronili wzgórza, to było by ciężko przeciwnikowi. Poza tym figurki mają ciekawie wyglądające głowy, zwłaszcza ta psia jest super.
3.
A o to mamy model "Tomb King with Great Weapons". Też bardzo fajny model posiadający wielką broń jak pozostali z tego postu. Figurka bardzo dobrze wykonana, jest wytworzona z żywicy i jest głównym generałem Armii Królów Grobowców. Bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że wam też.
    W następnym poście będę kontynuował opisywanie modeli Królów Grobowców. Mam nadzieję, że będzie wyczekiwać kolejnego posta.
Źródło zdjęć :
1.http://www.superserie.pl/warhammer-figurka-tomb-kings-ushabti-with-great-bows-p-1599.html
2.http://www.superserie.pl/warhammer-figurka-tomb-kings-ushabti-with-great-weapons-p-1600.html
3.http://www.superserie.pl/warhammer-figurka-tomb-king-with-great-weapon-p-1597.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz